Galen i Täby

God kväll!


Idag har jag varit i Täby verkligen hela dagen med mormor. Vi åt lunch med mamma och sen gick vi runt och kollade lite i affärerna köpte en svart klänning sen gick vi och fikade. Sen blev vi helt trötta i benen så satte oss ett tag. Eller en lång stund. Sen slutade mamma och då gick vi och kollade lite till i Täby.


Idag har det varit fint väder faktisk! Riktigt skönt! Och jag har hört att det ska bli vår i helgen! Äntligen.


image248
:


Skönaste låten just nu är: Ta undulaten med Martin Stenmark.


Imorgon blir det Täby igen. Ska åka dit med Mikaela imorgon, måste köpa en present till hennes lillesyrra också . Ska på barn kalas. Hihi skoj.


Jag slutar det här inlägget med att skriva till min kompis Annika.  Annika ha det underbart nu och sola för mig också!


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0