Glad påsk!

Glad Påsk!


Har vart och letat efter påsk ägg nu på morgonen, hittade två stycken ett med underkläder, deodorant och en triss lott och ett med godis.


I kväll ska jag hem till farmor och farfar på påsk middag som varje år. Men det är mysigt. Träffa någon kompis kanske? Får se vad som händer.

image235


Igår var jag på bio med Emelie och Marie vi kollade på spiderwick. Det var vi och några barn familjer. Haha! Men den var rätt bra lite söt på slutet. Sen drog Emelie hem, jag och Marie skulle gå ut och äta men verken hon eller jag hade så mycket pengar så det fick bli Mc Donalds mums så gott! Eller inte! Sen drog jag hem till morfar och Marie hem till säg.


På lovet vet jag inte riktigt vad som händer. Eller ska göra det som man ska göra på ett lov, vila, träffa kompisar och ja, jag ska försöka få ihop ett gäng och göra något skoj.

Ha en trevlig påsk!

Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: anna

Glad påsk du med!!! :D
puss

2008-03-22 @ 18:17:37
Postat av: Louise

Tack Anna! :D

2008-03-27 @ 09:52:17
URL: http://finalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0