God kväll!

Skola imorgon efter en vecka lov. Känns sådär. Orkar inte! Men ja, det ska väl bli kul också. Och det är bara 2 och en halv vecka kvar till påsklov. Så det är skönt!


Har inte gjort så mycket mer sen jag skrev sist. Har pratat med kompisar på msn. Kollat på Andra Avenyn tv programmet som jag älskar. image165










Nu kollar jag på Wallander Afrikanen. Tycker om Wallander filmerna. Dom är spännande och bra.

Nu ska jag gå och borsta tänderna och sminka av mig innan det börjar igen.

image161image162image164


Sov gott och dröm söt! Glöm dina bekymmer imorgon kommer nya!


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Therese

Wallander filmerna är så bra :D

2008-03-03 @ 08:15:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0