Hej hopp gummi snopp!

Hej hopp gummi snopp!


Har precis ätit kom hem för ett tag sen. Åkte till Jenny och var där ett tag. Vi satt och chattade med Kenneth på msn och Jenny satt och andades ut och in i en plast handske och helt plötsligt svimma hon! *Host* läskigt. Haha. Sen drog vi i väg till Kenneth eller rättare sagt till hans kompis Emil och när vi kom in genom dörren så såg det ut som att det var två döingar där inne. Haha. Sen gick vi ner till centrum där vi mötte upp Kenneths kusin sen drog vi hem till Emil igen. Vi hade snöbollskrig på vägen hem också och Kenneth är verkligen feg. Haha han kanske är rädd för snö? Ja, sen satt jag och Jenny vid Kenneths dator och lekte lite och sen spelade vi poker och fy fan vad dom fuskade hela tiden. Snacka om att vara rädd för att förlora mot två tjejer som aldrig har spelat poker haha.

Hoppas alla har haft en lika bra dag som jag!
 

image242


Nej, nu måste jag få Jenny på lite bra humör innan hon deppar ihop där hemma.


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Jenny

haha, bra dag ! :D
men vet inte hur mitt lila slut är.. inte speciellt lyckligt.. :( men men.. :)

2008-03-24 @ 22:26:05
URL: http://j3nsaan.blogg.se/
Postat av: Jenny

haha, bra dag ! :D
men vet inte hur mitt lila slut är.. inte speciellt lyckligt.. :( men men.. :)

2008-03-24 @ 22:27:21
URL: http://j3nsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0