Helg!

Äntligen helg igen! Ska faktiskt städa rummet tror jag och tända lite ljus så det blir mysigt och varmt. Det är svin kallt här hemma mina fingrar är som isbitar.



Skulle vara skönt att åka utomlands nu. Få se solen och bli brun. Känner mig äckligt blek. Usch..

Igår då var jag på bil kurs var inte kul alls. Jag satt där i tre timma och höll på att somna. Men jag kom faktiskt igång med novell skrivandet igår i alla fall. Gissa vad jag skriver om! Inte så svårt att gissa kanske för dom som känner mig. Men jag skriver i alla fall om Thailand. Om en familj som är där när tsunamin kommer in. Hoppas den blir bra!


Men ska dra pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0