Hopplöst är jag bunden till dig!

Det finns så många brustna hjärtan.

Som mitt bland mångas gråt för dig,

Och många fler än jag

Har inte glömt dig än i dag.


Jag vet att jag är dum

Som väntat på att du kommer tillbaka till mig

Försöker låta bli men,

Jag blir aldrig fri från dig

Hopplöst är jag bunden till dig


Men var finns jag någonstans,

det e som om jag inte fanns

Jag vandrar omkring

Hopplöst är jag bunden till dig,

Hopplöst är jag bunden till dig ohohoo

Hopplöst är jag bunden till dig


Jag vet att jag borde glömma honom

Men från hjärtat hörs en helt annan röst

Hoppet som jag har är det hända som finns kvar som tröst

Hopplöst är jag bunden till dig


Men var finns jag någonstans

Det är som om jag inte fanns

Jag vandrar omkring

Hopplöst är jag bunden till dig

Hopplöst är jag bunden till dig eeyye

Hopplöst är jag bunden till dig eyey


Men var, men var finns jag någonstans

Der är som om jag vandrar omkring

Hopplöst är jag bunden till dig

Hopplöst är jag bunden till dig

Hopplöst är ja grunden till diig....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0