Jobba matte?

Idag när vi hade svenska fick vi bas grupper som vi alltid ska sitta i till påsk. Jag hamnade med Ida, Theresé och Emelie. Men Theresé och Emelie var sjuka idag så jag fick sitta själv med Ida.


Men jag saknade Alexandra för mycket som satt vid ett annat bord så jag samsade henne.

Om ett tag ska vi ha matte och jag har lovat mig själv att arbeta. Hoppas jag kan hålla det löftet också. Men jag och Alexandra har tummat på det!


Idag efter skolan ska jag simma med Marie. Ska bli riktigt härligt!


I helgen ska jag till Theresé på tjejmiddag. På fredag tänkte jag få ihop ett gäng och gå ut och äta och umgås lite. Söndag vet jag inte riktigt vad som händer. Åka till Täby kanske.

image178


Nej, nu ska jag och Alexandra gå ut till Blomster Fina (vår blomsterbutik i skolan.) Ska sitta och jobba matte där.


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0