Lyssna!

Idag har jag haft sovmorgon skönt! Men Malin smsade 05:46 och frågade vilket tåg vi skulle ta. Hallå! Sover aldrig hon eller? Men jag hade inte märkt något så då ringde hon klockan 08:15 istället och frågade vilket tåg vi skulle ta. Men vi kom till skolan och hade gympa sen i alla fall.


Efter gympan var det spanska. Rätt okej men jag tycker inte att det är så jätte roligt. Efter skolan åkte jag Malin och Therese och hälsade på i Hammarbacken. Det var kul att får prata med sina gamla lärare. Något som jag tyckte om med dom var att de alltid lyssnade på en. Dom såg när något var fel och tog tag i problemen. Nu mera när man försöker prata med en lärare så anser dom att man gnäller. Och det är inte alltid så kul att höra. Det kanske låter som att man gör det. Men så är det inte.



Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Therese

De var riktigt kul :)

2008-03-11 @ 20:18:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0