Om man inte pluggar går det dåligt!

God morgon.

 Igår skrev jag inte ber om ursäkt för det men hade inte med mig datorn till skoaln och sen åkte jag hem till en kompis och var där hela kvällen. Kom hem vid halv tio någon gång. Detta gjorde så att jag pluggade super mycket på mitt NO prov som jag nyss gjort klart eller inte! Gick skit dåligt.


Idag har vi svenska sen. Usch säger jag bara! Ska skriva en novell och jag har ingen fantasi känner jag och vet inte vad jag ska skriva om.  

Ikväll ska jag på bilkurs. Ska inte bli så roligt men måste gå på det någon gång. Imorgon är det fredag igen. Gud så skönt!


Men ska prata lite med Alexandra nu. Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0