Onsdag

Hej!   Nu var det ett tag sen jag skrev, eller det var för två dagar sen. Haha.


Igår var jag först i Täby med Jenny. Hon skulle köpa en jacka men den fanns inte kvar så vi gick och pratade lite med mamma och sen så åt vi på Mc Donalds. Usch jag ska sluta äta där säger vi. Sen gick vi till Vera moda där jag hittade en jätte söt gul blommig tröja som jag köpte. Sen åkte vi till Vallentuna och där gjorde jag en syn undersökning in för körkortet. Och sen gick Jenny och köpte en ros. På kvällen sen var jag ute och åt med Mikaela och Annika. Det var trevligt!


image244



Idag ska jag träffa Mikaela får se om Annika skulle va med också.

Men nu måste jag dra. Ska äta lite lunch och sminka mig.


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0