På bra humör!

Hejsan svejsan! Är på väldigt bra humör. Jo, ska bara säga en sak först du får tycka vad du vill men jag gillar dig! Ja, har vart skola idag. På floristtekniken städade vi och arbetade med förslag på vad vi ska sälja i BlomsterFina den 19 mars. Det var rätt så kul. Efter skolan tog vi tåget ner till Vallentuna. Vi gick in på pressbyrån jag, Marie, Emelie och Kenneth. Jag byte min triss som jag hade vunnit 50 kr på till två nya, så jag van 50 kr igen och byte till två nya en gång till och ja... Då van man inget. Kenneth och Marie bara skrattade. Dom var så negativa! "Du kommer inte vinna något Louise" Kenneth tyckte jag skulle ta 50 kr och köpa snus. Men hallå! Jag snusar inte! Fy vad äckligt. Så där förlorade jag 50 kr och jag ångrade mig. Sedan stack Kenneth till bussen och vi gick och köpte godis eller Emelie gjorde det rättare sagt. Jo, vi träffade vår gamla biologi lärare Peter från hammarbacken i dag också. Jag och Marie babblade på som aldrig förr. Haha.


image189


Nu är man hemma igen efter en lång dag och sitter här i mitt stökiga rum och lyssnar på musik.


Ikväll är vi ett gäng som ska åka ner och kolla när Kenneth ska spela handboll. Ska bli kul!


Men nu måste jag dra! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0