På dåligt humör?

Har precis varit och ätit lunch. Jag kan inte precis medge att det var gott. Så det blir väl en frukt eller en macka sen på rasten antar jag.


Efter rasten har vi datakunskap. Skit kul eller inte! Orkar inte sitta här, det finns inget värre. Om mormor skulle vara här nu skulle det låta: men Louise tänk på dom som inte ens får gå i skola som får arbeta, eller gå på gatan istället. Okej stackars dom, men man måste få tycka att något är tråkigt utan att man måste känna skuld för dom på andra sidan jordklotet. Eller är jag elak nu?
  

Men jag får bita ihop under lektionens tid. Är redan på dåligthumör. Så det kan nog inte bli så mycket värre än vad det kommer bli fram mot veckan... Lollo vet vad som händer. Eller det är fler som vet. Orkar inte! det kommer få en på dåligt humör varje dag.
image171






















Aja, det blir nog bra! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0