Rolig helg!

God kväll!

Igår var jag på tjejmiddag hos en i klassen. Det var jätte kul! Vi åt gott, sjöng sing star, var ute, prata i telefon. behöver inte gå in på detaljer känner jag. Sen så ringde Erica så jag gick upp på övervåningen och pratade med henne i en kvart - tjugo minuter om allt och inget, när jag kom ner igen var hälften av gänget borta. Så då kollade jag, Carro, Terro och Elin på en film. Jag och Elin tyckte väl inte att det var den bästa filmen så vi somnade i soffan ganska fort. Men vidblev väckta av att Terrors hund började skälla för då var dom andra tillbaka. Så gick vi upp och pratade och Alexandra somnade, men hon vaknade till efter några minuter och var hungrig så då gick vi alla ner och åt igen halv tre på natten förutom Elin som fortfarande var proppmätt. Efter det blev det sängdags för hela gänget. Idag då så har jag och Alex med min familj vart och ätit på Mc Donalds. Och sen åkte vi och lämnade av Alex hos sin älskade pojkvän David, och jag åkte hem till mitt. Sen har jag inte gjort så mycket mer vart sjukt trött och legat i sängen och kollat på film. Min morbror Fredrik var här och åt middag med en tjej kompis här idag också.



image198


Nej, nu ska jag gå och borsta tänderna innan Wallander Mastermind börjar igen.


God natt! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0