Tack Therese!

Många läsare men bara en som ville svara på min fråga utav alla. Och det var Therese. Tack för svaret haha. Kul att någon hade lust med det i alla fall!


Har varit och tränat jympa med Emelie det var kul. Sen när jag kom hem gjorde jag en god smoothie till hela image176familjen. Ibland är jag snäll och den blev riktigt god! Kollade nys på andra avenyn. Det är så bra!


Idag när jag kom hem efter träningen fick inte jag gå in i mitt rum för min kära lillebror satt där och snackade med sin tjej på msn. Och han hade webben på och det är ju så pinsamt om hon skulle se mig! Haha


Nu ska jag kolla lite på tv. God natt och sov gott! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0