Tisdag

Idag hade jag sovmorgon, det var skönt. När jag var på väg till skolan från gympan samsade Therese mig och sa att hon var sjuk. Och jag fick inte alls någon lust att gå på Spanskan. Men det var bara att gå dit och jag var själv där idag men det var rätt så okej. Vi kollade på spanska video klipp på youtube och åt tårta och sen jobbade jag lite. Var hos skolläkaren idag säger bara blä. Berättar för mina nära och kära om det sen. Eller Marie vet redan. Så det lär bli ett av samtalsämnena i morgon när vi ska simma.


image177


Efter skolan så åkte jag till hammarbacken där jag skulle stå i cafeterian meddans min lillebror spelade bandy. Så träffade min gamla lärare Sofia så stod och prata med henne ett tag. Det var kul! Kan inte säga att det var mycket kunder som kom. Men när jag var klar så spelade tjejerna från mitt gamla lag. Så pratade med Madde om vad som hände på festen i fredags och hon hade inte så mycket minne utav de. Haha!


Nu sitter jag här. Gör inte så mycket chattar lite på msn. Kollade på Andra Avenyn idag. Det gör jag alltid men ändå. Kom på att jag blir rätt deppig av att se den, det är så mycket hemskt som händer. Men nu är jag glad igen!

Nej, men nu måste jag göra annat! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Louise

Hej

2008-03-05 @ 08:32:35
URL: http://finalouise.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0