Tussilago

Godmorgon! Idag ska jag kolla när min lillebror spelar bandy tror jag. Och i kväll ska jag på tjejmiddag hos en klass kompis. Det ska bli kul. Måste städa mitt rum men orkar inte... Jag orkar aldrig städa rummet, det är så jobbig!


Veckan i skolan har varit rätt okej. Skulle kunna ha varit lite bättre. Men livet kan inte vara perfekt alltid.

Idag lyser solen ute faktiskt! Det är riktigt skönt, även fast det inte är varmt ute så är det härligt och fint! Man märker att det är vår ute vi har haft tussilago ute på tomten i två- tre veckor. Och det växer violer eller vad det är i våran rabatt. Det känns lite konstigt.


image191image192

Nu ska jag sätta på lite bra musik och börja städa. Ha det så bra!

Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0