Upp och hoppa!

Hej alla Glada!


I morse var jag duktig för jag och Annika var och tränade. Det var faktiskt jätte kul.


Just nu gör jag inte så mycket eller jag sitter och sjunger. Ovanligt? Nej, absolut inte!


Igår var jag med Anna. Vi kollade på melodifestivalen. Och dräglade efter snyggingen Björn! Han är så söt...!! Kär eller vaddå?


Ikväll händer det inte så mycket. Måste plugga men nej! Inte kul men ska försöka ta mig i kragen!


Upp och hoppa ligg inte och dra dig. Du och jag måste fånga dagen. Upp och hoppa ligg inte och dra dig. Du och jag måste leva nu.


Pussar kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Tessan

Asså när Björn kom
in med solbrillorna så svimmade jag..asså fy fan va han är snygg och söt :D

2008-03-16 @ 18:29:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0