USCH, Usch, usch

Om ett tag har jag svenska. Usch, usch, usch jag vill inte skriva en novell det är inte alls kul. Jag vet verkligen inte vad jag ska skriva om.

Och så måste vi sitta i dom äckliga bas grupperna. Nej, men dom är rätt så okej men jag längtar efter Alexandra för mycket som sitter vid bordet mitt i mot. Haha nej, men det är ju vi två som ska vara på lektionerna. Annars blir det jätte tråkigt. Man bara sitter på sin plats nu och är tyst.

image208
Alexandra försöker få bort ett stinkande äpple som ligger på bänken. Jag tror att det är Helens men jag är inte säkert. Men det luktar inte gott hur som helst. Men nu slängde hon det. Malin sitter och kollar på Björn Gustavsson som vanligt.  Och Malin F och Elin sitter och snackar om bilder.







Men nu måste jag dra. Ha det bra! Pussar och kramar/ Louise  ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0