Vad gör man?

Hej!


Idag har jag inte skrivit något i skolan. Ledsen för det. Men har inte orkat och haft tid. Hänt så mycket annat. Ja, morgonen började väll inte så bra. Hade hänt en hemsk sak så min kompis var ledsen och vi har väll inte vart sams precis på ett bra tag. Så vad säger man? Vet inte det är svårt! Vad ska man göra? Vill hon att man gör något? Vill hon att man ska hålla sig borta? Vad vill jag själv göra? Till slut blev det för mycket frågor och inget svar så ringde till en kompis och pratade. Det behövdes verkligen. För mitt humör var verkligen inte på topp. Och det brast. Men till slut så skickade jag ett sms till min kompis som var ledsen och det känns bra hittills.


Ja, Vad har mer hänt idag? Har vart i Täby och handlat nya skor och träningskläder. Och sen har jag tränat med Annika.


Imorgon har jag sovmorgon ska bli skönt!


Men nu måste jag dra! Pussar och kramar/ Louise  ♥


Kommentarer
Postat av: Jensaan

Gumman då, tack för att du finns, jag behöver allt stöd jag kan få från folk som knr mig å vet hur jag är.. inte från främande tågkonduktörer och lärare som kmr fram till en.. Gör det du känner själv är rätt :) ♥

2008-03-10 @ 21:07:15
URL: http://j3nsaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0