Äckliga magkatarr

Tjänixen!


Är väldigt trött och har magkatarr. Jag hatar min äckliga magkatarr, kan du inte bara försvinna från mitt liv?

Det är så konstigt först så har jag det och sen försvinner den och nu har jag det igen eller det är inte så konstigt jag vet varför jag har det men det behöver vi inte ta här tycker jag.


Skolan idag har varit seg men rolig. Började med gympa det var kul men kände mig inte så medverkande hela tiden på grund av magkatarren. Sen hade jag spanska väldigt segt var det. Kändes som att världen höll på att gå under. Nej, nu överdriver jag men det var jätte jobbigt.


Nu ska jag prata lite med mamma. Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0