Bada nu? Nej, tack!

God kväll!


Idag har jag, mamma, pappa, mormor och min kompis Anna vart på landet. Där farmor och farfar var. Det var trevligt, var där och fikade. Jossan var ute också, så vi gick och hälsade på henne. Har inte träffat Jossan sen i somras så det var jätte kul! Galna som hon och hennes kompis var hade dom tagit årets första dopp i sjön igår. Jag och Anna var nere och kände på vattnet och jag badade ena foten det var skit kallt så jag fattar inte hur dom kom i.  


Sen drog vi hem då hängde jag med Anna till stallet. Först gick vi och hämtade Coppy och det tog ett bra tag för hon vägrade att gå. Men till slut så gick det och Anna fick mocka medans jag borstade henne. Jag var så duktig! Eller hur Anna? Haha...


När vi kom hem där ifrån var min morbro och hans tjej här. Så vi åt mat och sen kollade vi på körslaget efter det drog Anna hem och min morbrors tjej fixade så jag fick igång internet på min bärbara data. Tack så jätte mycket! Och tack igen för att du fick igång min tv!


Nu, sak jag sluta skriva om vad jag gjort i dag. Kan inte tänka mig att ni är så intresserade av det. Haha.. 

Nu ska jag kolla på någon bra film.


Så säger god natt! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: anna

Haha :-D
Du var super duktig! du kan det där med hästar och smidig är du också. ;-)
Puss

2008-05-04 @ 15:08:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0