Barnvakt.

Hej!

Igår hade jag det super trevligt på Sofies och Thereses 18 års fest!


Idag har jag kollat när min lillebror spelade fotboll med Anna. Men det blev inte så jätte mycket tittande då vi satt barnvakt åt Malva och Nils. Det är så gulligt med barn. Jag brukar säga till min kompis Alex att hon ska skaffa barn så att jag kan få vara barnvakt. Haha! Men tror inte det är så bra efter som Alex bara är 17 år eller hon blir det på måndag men det är så gulligt!


Ikväll ska vi på middag trevligt, trevligt.


Men måste dra nu! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hejsan!

Ja, du har ett tag kvar men det kommer gå fort ändå.

Visp, så är det dags att gå ut gymn.

Ha en trevlig söndag!

2008-05-24 @ 22:41:41
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0