Behövs göra i veckan

Hej och God morgon alla!


Har precis haft nationella i muntliga delen gick väl bra. Ja, fick prata med Johanna och hon babblade på som bara den. Haha.. Nyss så blev Carro intagen av Håkan dom skulle prata lite. Läskigt, hoppas det går bra för henne. Idag ska jag först plugga med Alexandra tror jag . efter det ska jag väl hem och sen tänkte jag och Marie göra en sak men det är lite privat så kan inte skriva det här och ska vi inte göra min privata sak så lär vi gå ut och gå och snacka lite.


Maries och Louise måste göra lista:

  • Privata saken (Jätte viktigt behövs verkligen)
  • Ut och gå minst två gånger denna vecka.
  • Inte äta godis förs på fredag


Det var allt tror jag. Pussar och kramar/ Louise♥   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0