För vi har tagit studenten...

Hej alla kära läsare!


Idag efter skolan drog jag till Täby och när jag gick av åkte det förbi flera flak med glada studenter. Är det bara jag som är sugen på att ta studenten!?



Efter en halvtimme ´kom Emelie och Marie dit då gick vi och köpte glass. Efter det gick vi och kolla runt i massa affärer efter kläder till skolavslutningen börjar bli lite smått desperat då jag inte hittar något fint! Så gick vi in på Åhléns och där hitta jag en jätte fin väska som jag vill ha men jag hade inte pengar trodde jag så ja köpte ingen men det visade sig tydligen att mamma hade satt in lite pengar igår så jag får hålla tummarna på att den är kvar.


Idag åt jag min andra pizza sen i somras, känns rätt bra hittills. Har magkatarr och pizza har inte blivit någon större hitt.


Hoppas ni alla har haft en bra skol/ jobb dag! Nu ska jag fixa lite mormor kommer hit med någon , spännande! Haha.

Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0