Gröna Lund

God kväll! Äntligen fredag.


Idag har vi gjort klart florist arbetet i skolan. Blev ett väldigt bra resultat. I början var jag lite negativ men som jag ser det idag har det varit väldigt kul. Lärt mig att se frånen annan synvinkel.





Imorgon bär det till Gröna Lund, ska bli jätte kul. Det är jag, Carro, Emelie, Malin, Malin, Johanna, Marie och Anna som ska dra in. Jag tror att 3 av 8 utav hos är rädda för spökhuset resten tycker att det är en höjdpunkt. Får se om jag, Anna och Marie vågar hos in imorgon. Och gör vi det lär väl jag säkert börja gråta rädd som jag är. Jag har bara gått i spökhuset en gång tidigare det var med min morbror hans dåvarande tjej Anette och min lillebror. Jag höll i Anettes hand hela tiden kan tänka mig att jag klämde sönder den. Haha... Förlåt!


Nu sitter jag i soffan och kollar på tv med familjen. Förutom pappa som inte är hemma, han är nere i Göteborg och ska springa imorgon. Saknar honom!♥
 

Nu ska jag kolla lite på tv. Kommer säker somna snart är jätte trött. Ha en bra fredags kväll alla! Och en riktigt bra helg!

Pussa och kramar/ Louise  


Kommentarer
Postat av: Kattis

Morrn!

Åh, vad roligt med Grönan. Dit åker man ju inte längre för ungarna klarar sig själva där. Och de vill inte ha med sin mamma längre.

Ha det jättekul.

P.S Man måste inte göra saker som är läskiga D.S

2008-05-17 @ 09:23:31
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Eftersom jag tror du har gått och lagt dig redan så säger jag:

Godmorgon!

Hoppas du får en skön söndag!

2008-05-17 @ 23:19:28
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0