Haha!

Nu har jag ätit klart så skriver lite mer.


Igår då var vi och grattade Linda och Erik som tog studenten.

Det var riktigt trevligt. I början var jag lite smått tyst men ju mer klockan blev desto roligare blev det.

Eriks flickvän kom lite senare och när hon kom till slut så skulle Erik öppna presenten som han fick av henne:


D - Hallå alla! Eriks flickvän har kommit.

Alla - Whoooo!!!

D- Erik öppnar sin flickväns present nu!

E - Oj vad fin filt (på filten står det "Erick gillar dig Mikaela")

Es mamma- men gud så fint du har gjort!

D- går du sy gymnasium eller?

Alla - haha, haha, haha, haha!

M- Nej hon går i min parallell klass.

D- Ja, det var ni som var lika gamla!

Alla - haha!


Haha, det var kul! Men nu när jag läser igenom det så ser det inte så kul ut.


Aja, nu ska jag hoppa in i duschen ska på tjejmiddag hos Therese. Trevligt.


Hoppas ni alla får en bra kväll! Pussar och kramar/ Louise♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0