Hemligt

Tjo!


Har vart hemma hos Alexandra och "pluggat". Hur kommer det sig att man aldrig pluggar när man har bestämt att man ska göra det? Något jag måste jobba på känner jag.


Nu är jag hemma ska äta snart, sen tror jag att jag ska dra ner till Marie och gå ut och gå. Får se om vi ska göra en annan sak också eller om vi ska ta det en annan dag vi får se hur vi känner inför det. Men vi måste göra det denna vecka eller nästa skulle vara väldigt bra. Vad hemlighets full jag låter när jag inte säger vad det är vi ska göra men ibland måste man få ha sina privata grejer. Och kanske skriver ut vad det är vi har gjort när allt är avklarat.


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0