Jason Mraz

Hejsan!


Ska snart hoppa in i duschen ska dra in till stan idag och kolla på bio med Annika.


Igår var jag på Gröna Lund med en massa kompisar. Det var verkligen jätte kul, så tack för en rolig dag!

Var lite nervös in för spökhuset men alla gick in till slut och det var faktiskt kul men var riktigt rädd. Tryckte in mig och Carro i hörnen nästan hela tiden och varje gång spökerna ställde sig framför mig slöt jag mina ögon och hjärtat bankade bara snabbare och snabbare. Men jag var där inne två gånger faktiskt. Och bara så att alla vet så tog jag på Jason Mraz igår när han var på Grönan. Försökte få kontakt med honom för att jag ville ta ett foto och få en kram. Men antagligen så orkade han inte med alla fans längre eller så hörde han inte och kände när jag tog på honom. Haha.



Men nu måste jag dra in i duschen faktiskt. Ha en bra söndag alla!

Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Kattis

Vad du var duktig som vågade ta spökhuset. Då vågar du andra läskigheter i livet. Jag menar du vågar ta steget fast det är läskigt. Bra jobbat!

Ha en jätteskön söndag, så hoppas vi på bättre väder när ni ska kasta kubb och spela brännboll. Jag håller mig nog på kontoret. Hihi

Kram

2008-05-18 @ 11:57:36
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

JA, jag ska fundera på hur ajg ska göra. Kanske beror det på vädret, hihihi.

Ha det gott,nu ska jag köra en unge till kalas!??

2008-05-18 @ 12:45:38
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Ja, jag tar med mig "oömma" kläder så får vi se hur det går.

För egentligen är det ju kul att vara där.

Bra för sammanhållningen också. Jaja, jag ska väl vara där och heja.

2008-05-18 @ 13:38:51
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: anna

Vad ska ni se för bio?

Puss

2008-05-18 @ 14:07:50
Postat av: Kattis

Hej!

JAg har mest suttit vid datorn, bloggat och jobbat. Städat lite och lagat mat. Mest atgit det lugnt.

Själv då? Hänt nåt kul?

Ha det!

2008-05-18 @ 20:29:18
URL: http://kattis11.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0