JB- cup

Hej alla glada!


Sitter och lyssnar på I'm yours med Jason Mraz. Får aldrig nog av den låten!


Idag har det varit JB- cup ( JB = John Bauer.) Det var kul, vi hade färgen lila i vår klass så vi hade sminkat hos som superhjältar och vi och två andra klasser var dom ända som hade tagit det seriöst med att klä ut sig. Men jag tycker att våran klass var bäst så vi borde vinna! Men hur det gick i brännbollen behöver vi inte prata om tycker jag! Men när vi möte tomtarna i kubb så var vi riktigt bra! Men när vi möte Freja torskade vi rejält.


Sen fick vi spendera våran tid på annat sätt men Camilla stod och dansade och vi dansade efter haha... det var sjukt kul tror inte vi i klassen har skrattat så mycket på länge!
 

Men nu måste jag dra. Lägger upp en bild på hur vi såg ut sen lite senare kanske.

Pussar och kramar/ Louise ♥


Kommentarer
Postat av: anna

jag vill se hur ni såg ut!!! :D

puss

2008-05-19 @ 17:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0