Jobbiga dagar.

Hello!


Ännu en skoldag har man klarat av känns bra! Nu är det bara dom jobbiga dagarna kvar.


Ikväll ska jag på kalas hos min kusin och min "låtsas" kusin ska bli trevligt. Är jätte trött idag när jag åkte på bussen hem blundade jag och lyssnade på musik och när jag öppnade ögonen igen var det två stationer kvar hem till mig så tur att jag kollade upp.



Imorgon är en sån dag man bara vill ligga kvar i sängen ska göra klart svenska/ no arbetet och det är jätte mycket man ska göra och jag och Alexs har knappast kommit halv vägs så det känns jobbigt. Samma sak på torsdag ska svenska/ no arbetet redovisas känns inte heller kul! Och sen på floristtekniken lär det bli jätte stressigt så vi ska bli klara med projektet som vi håller på med där. Det är kul men jätte mycket att göra så hoppas det går bra.


Nu ska jag kolla lite på tv men det finns inget bra så lär nog inte bli så.

Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0