Livet är skit. Eller inte!

Hej! Sitter här i skolan och det är skit tråkigt om jag får säga det själv. Nästa lektion är inte förs halv ett och vi har inget att göra eftersom det är muntliga nationella idag.


Jag blir galen spelar bubble struggle och det går skit dåligt där med. Men nu la jag av innan jag kommer börja gråta på grund utav att det gå så dåligt. Haha.


Har köpt mig en te men den var inte fullt så god och dessutom låg det massa med skit i muggen.
 

Mitt liv låter som pest och pinna just nu fast så dåligt är det inte. Finns folk som mår sämre jag är bara på dåligt humör fast det är jag inte heller för jag är faktiskt rätt glad!


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0