Malaco Truly

God kväll!


Tror ni att jag har pluggat något? Helt rätt, jag har inte ens tagit upp dokumenten, pinsamt.


Morfar var nyss här och hämta en massa björkris för Linda tar studenten imorgon det är min morfars tjejs barn. Jag vill också... Haha nu har jag skrivit det tre gånger i bloggen. Men jag vill verkligen göra det!




Jag ska ringa och boka tid för nagelförläggning imorgon om jag hinner men det måste jag göra. För jag vill ha det innan jag får sommarlov. Kattis som jobbar i vår skola har alltid jätte fina naglar.


Men nu ska jag göra min lillebror sällskap när han äter. Jo, föresten idag skickade jag mitt mobilnummer till Malaco Truly som har varit reklam på bloggarna så då fick jag tillbaka ett sms så då fick jag hämta ut en grattis godispåse. Haha...


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0