Mysig dag i stan!

Solen steker och livet leker!


Hemma efter en super mysig dag i stan med klassen. Har vart och kollat på massa konst, haha! Men det har varit kul ätit lunch ute i en park. Gräset var härligt grönt solens gula strålar lyste på oss himlen underbart blår fåglar som kvittrar. Ibland är Sverige helt underbart.


Dagens höjdpunkt för alla var när vi åkte tunnelbana vi steg på och alla satt säg och precis när jag ska sätta mig så börjar vi åka och det rycker till så jag ramlar ner på sättet och skriker till. Haha! Klass kompisarna, jag och dom övriga som satt på tunnelbana skrattade. Haha, det var klockrent!


Ska snart börja fixa mig in för ikväll ska på 18 års fest hos en kompis ska bli riktigt kul!


Hoppas ni alla har haft en jätte bra fredag. Ha en trevlig kväll nu och njut av helgen.  Måste bara till lägga att min mamma är i soliga Spanien. Ville också åka med!


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0