Om min dag.

Hejsan svejsan!


Kom precis hem har vart i stan hela dagen med Anna. Det var mysigt men vi hade inte vädret på våran sida. Hittade ett par solglasögon tog sönder dom jag hade och så åt vi glass inne i gallerian och den var dessutom fett fri men det vet man ju dessvärre inte om man kan lita på men den var god.


image314


När jag kom hem hade jag fått ett inbjudningskort utav en kompis som heter Sofie måste säga att jag blev jätte glad verkligen! Så om du läser min blogg säger jag tack så jätte mycket! Ska ringa någon dag nu i veckan och tacka ja!


Ikväll vet jag inte riktigt vad som händer. Träffa Anna kanske? Se om det är något bra på tv eller kolla på någon bra film. Blir väl att mysa framför tvn med andra ord.


Kommer inte på så mycket mer att skriva. Ha det bra alla! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0