Överraskning

Hello!


Idag har skolan vart rätt okej faktiskt mer rolig än tråkig om jag får säga det själv.


Efter skolan drog jag och Marie till Ica och köpte jordgubbar för vi skulle gå hem till Jenny och överaska henne.  Men jag ångrade mig och skickade ett sms och frågade om vi fick komma förbi ett litet tag men det fick vi inte men efter många men så gick vi dit för vi skulle lämna jordgubbarna och hon bjöd faktiskt in hos. Trevligt, trevligt. Hoppas hon blev glad.



Jag har faktiskt hunnit varit i Täby också. Köpte en ny bikini, den var väldigt fin faktiskt.


Nu sitter jag och kollar på rent hus och fy vad folk har äckligt i sina hus. Usch, fy och blä.


Ha en bra kväll alla! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Kattis

Tittar bara in för att säga godnatt.

Vi ses säkert imorrn.

Natti natti

2008-05-07 @ 22:32:45
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Kattis

Glömde att säga: vad gulliga ni var som hälsade på Jenny.

Må gott!

2008-05-07 @ 22:33:38
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: anna

hur ser bikinin ut?

puss och kram :-)

2008-05-08 @ 20:36:25
Postat av: Louise

Svar till Anna: Den är grå, rosa, orange och svart :P

2008-05-08 @ 20:46:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0