S som i sovmorgon.

Hej och god morgon!


Idag har jag sovmorgon till halv ett riktigt skönt. Om det inte vore för Alexandra skulle jag ha suttit i skolan nu och undrat vart alla var. Tack så mycket Alex.♥  Den här veckan lär bli rätt så jobbig. Vi ska ha svenska/no redovisning och så har vi ett stort projekt i floristtekniken. Men hoppas den går lika snabbt som dom andra veckorna har gjort.


Idag är min lillebror "sjuk". Han kanske mår dåligt fast imorse var det mer den där jag mår dåligt jag orkar inte gå till skolan och det är betyder:  jag är trött låt mig sova. Men han gör som han vill. Han är i och för sig lite förkyld men så farligt är det nog inte!


Ha en bra dag alla! Pussar och kramar/Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0