Sovmorgon? - Nej upp 06:00.

Idag har det varit en ta det lugnt dag. Skulle ut och gå med Marie men hon hörde aldrig av sig. Idag har Watching the Stars med Brolle Jr ekat från högtalarna. Den är bra faktiskt...


Imorgon väntas nationella prov i engelska. Det är den sista delen tror och hoppas jag på. Muntliga är det ska prata med Johanna det känns bra. Det är lite orättvist då man får börja dagen då det är ens tur att få prata och självklart så ska jag och Johanna börja då. Så ingen sovmorgon för mig imorgon får gå upp 06:00 som vanligt medans kompisarna ligger och sover. Okej skulle jag ha bott där skolan var så skulle jag inte behöva gå upp så tidigt med tanke på att jag börjar halv nio. Men det tar en timme och ta sig till skolan så det är bara att se glad ut och hoppa upp ur sängen.  


Men nu ska jag dra mig från datorn. God natt och sov gott. Och ha en härlig sovmorgon imorgon alla klass kompisar för jag tänker ha en härlig gå upp tidigt morgon.


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0