Stör sig på sina grannar!?

Tror alla stör sig på sina grannar ibland!?


I julas fick vi nya grannar vilket är kul. Dom har två barn som är lite yngre än min lillebror och dom brukar vara ibland och då är dom rätt så lugna kan vara lillpojken ibland som kan rota i skåp och så det är inte så kul men, men...


Men när det stora grabben har kompisar brukar deras lek va att gå och buss ringa på våran dörr vilket är helt onödigt eftersom det bara är våra två hus bredvid varandra. Och idag när jag kom hem gick jag och sjöng som vanligt på väggen upp mot dörren och då ser jag först en som springer runt vår husknut och en annan kommer efter. Då är det den stora grabben igen som har en kompis här jag vet inte om dom kikade in på min lillebror och hans kompisar men fan vad nördiga dom är. Sen kommet dom fram och säger vi är på promenad men då fråga jag om dom blev rädda när dom såg mig och då skratta dom bara, töntarna! Haha... men dom kan vara snälla dom med. Dom är ju bara små barn som går i 5:an och 3:an eller vad dom går i för klasser!?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0