Vattensalamander och Andra Avenyn

Vilken slappar dag det blev. Har verkligen inte gjort något alls idag. Har fångat vattensalamander som vi ska ge till min lillebrors bästa kompis Ericas mormor och morfar. Sen har jag bara suttit fram för datorn , kollat på Andra Avenyns hemsida på svt. Se kollat in lite gamla avsnitt och så.




Nu måste jag ut och göra något. Föresten så hade jag och Marie en lista på vad vi skulle göra. Så här såg den ut:


Maries och Louise måste göra lista:

  • Privata saken (Jätte viktigt behövs verkligen)
  • Ut och gå minst två gånger denna vecka.
  • Inte äta godis förs på fredag

Två saker kan vi pricka av tillsammans det är den privata saken och inte äta godis. Men vi får helt enkelt ta och gå ut och gå den här veckan.

Idag är det Andra Avenyn, ÄNTLIGEN! ♥


Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0