Jag är tillbaka

Marie tycker att jag uppdaterar dåligt? Någon annan som håller med?

Men nu är jag tillbaka i alla fall. Har varit i Årsta hela dagen och hjälpt interflora med deras jul show.

Min helg har vart bra om man bortser från tre timmar. I lördags var jag, Marie och Anna på bio vi såg: Låt den rätta komma in. Tyckte den var riktigt dålig och äcklig, den ska jag aldrig mer se om tror jag. När jag kom hem hade vi en massa gäster på besök och mamma undrade om jag ville få Malva att somna genom att kolla på en film med henne, men jag han somna först.


På söndag morgonen dukade jag upp med en dunder frukost, det var ju fars dag och efter det var vi borta hela dagen och kom inte hem förs vid kvart i tio på kvällen.


Innan jag slutar det här inlägget måste jag säga att nu är jag riktigt trött på SL!!

Pussar och kramar/ Louise  


Kommentarer
Postat av: Jenny

Jag är oxå riktigt trött på SL !!!

2008-11-10 @ 19:31:03
URL: http://itsallornothing.blogg.se/
Postat av: Anna

Vem är INTE trött på dem!?? blää

2008-11-10 @ 21:02:50
URL: http://stannar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0