Prata i radio

Godmorgon!


Igår var jag och tränade lucia sång , kul måste jag säga. Matilda som jag fick på konfa med  Josefine och Malin som jag sjöng gospel med är också lucia kandidater. Igår fick vi reda på att vi ska prata RADIO också är jätte nervös men det är två veckor kvar och imorgon kommer bilderna ut i tidningarna också eller om det var idag. Ska lägga upp bilden på mig här sen tänkte låta den komma ut i tidningen och i skyltfönstret först.


Idag är jag ledig så ska dra in till Täby och äta lunch med mamma om ett tag. Ha en toppen dag alla!

Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vill inte radio! :/

2008-11-12 @ 22:30:01
URL: http://matildiiz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0