Är tillbaka.

Hej, nu var det evigheter sen jag skrev sist känns det som.


Men nu tar jag mig tiden till att blogga. En snabbuppdatering om vad som har hänt.


Fredag: Var på middag hos några kompisar till familjen.


Lördag:
Jobbade, det var fullt med folk hela tiden inne på Sibylla. På kvällen firade vi Camilla som fyllt 40 år men jag åt bara mat där sedan drog jag hem till Mikaela där jag, Mikaela och Mikaela badade jacuzzi.


Söndag: Var uppe på landet där det var familjemiddag eller släkt middag kanske det heter. Kom hem vid sex drog hem till Marie cyklade ner i spöregn och hyrde en skit dålig film Emelie var med också.


Måndag: Var med Anna och Mimmi i Täby där vi fikade och kollade runt. Kom hem åt mat drog till Anna och Mimmi, fick även mina skol foton och katalogen underbart kul. Så jag Anna, Mimmi och Annas mamma spanade in alla snygga killar, haha.


Idag är det tisdag, jag och Terror ska dra in till stan och hitta lite saker till vårt UF företag Lingon.


Men ska dra och föna mitt blöta hår nu. Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Anna

Hahahahahahahaha

2008-10-28 @ 20:37:24
URL: http://stannar.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va också i stan idag :) haft en bra dag?:) <3

2008-10-28 @ 22:39:20
Postat av: Tessan

det var jag :P

2008-10-28 @ 22:39:46
URL: http://tessanpessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0