En september kväll i Stockholm

God kväll!


Skoldagen har inte vart någon bra så den tänker jag inte skriva något om mer än värdelös och hatad.

Efter den äckliga skoldagen drog jag in till stan med Marie och Emelie. Jag köpte en tröja på Gina Tricot efter det blev det middag. Innan vi drog hem från stan köpte vi oss en varsin te för att värma händerna lite och sen tog vi hos en liten promenad till en t - bana längre bort.


På tåget hem sen hoppade det på ett stort fjortis gäng som skulle på fest och en utav  killarna sa jag hatar smaken av alkohol. Men varför dricker han då? Det är en bra fråga tycker jag.


Måste säga att jag har sjukt ont i halsen. Men jag överlever. Det här blir sista inlägget för ikväll.
Sov gott alla!


Pussar och kramar/ värdelösa och hatade Louise


Kommentarer
Postat av: Marie

De va mys! måste vi göra om någon dag! :)

När hoppade fjortis gänget på tåget då? :O

2008-10-17 @ 23:48:55
Postat av: Louise

Svar till Marie: Ja, det får vi göra! Dom hoppade på när ni hoppade av. :P haha

2008-10-18 @ 09:23:12
URL: http://finalouise.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0