Hej Nanne Grönvall!

Hej!


Är ledig idag, underbart skönt! Sitter och äter lite lunch blev kyckling och couscous.  Idag ska jag och farmor åka och hämta mina små kusiner på dagis.


Igår när jag och Annika var i Täby och skulle åka hem där ifrån så såg vi Nanne Grönvall. Och jag höll på att säga hej för att jag tyckte att jag kände henne. Men det gör jag ju inte jag har bara sätt henne på tv men jag han hejda mig i sista sekunden, tur det! Haha...




Hoppas ni alla får en forsat trevlig dag! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Jenny

Sv ; coolingar vi är då :D

2008-10-22 @ 15:34:21
URL: http://itsallornothing.blogg.se/
Postat av: mickis

jag såg också henne:)

2008-10-30 @ 23:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0