My life!

Hej!


Nu har jag inte skrivit på ett tag så uppdaterar vad som har hänt lite snabbt.


I lördags var jag i Älvsjö och kollade på florist SM med skolan, får kompledigt sen nästa vecka skönt! Där hälsade jag även på min farbror Thomas som jobbade där efter som att det var en mässa där samtidigt. Pappa som varit i Paris kom även hem då. Anna och Henrik sov över hos mig och Marcus.

I söndags var jag på kalas hos min kusin Olivia som blev två år. Farmor och farfar åkte där ifrån på en gång för att farmors mamma ligger på sjukhus och hon blev jätte dålig så dom ville att dom skulle komma in på en gång. Efter att vi hade varit på kalas så åkte vi också till sjukhuset och hälsade på. Och jag får panik! Jag tycker att det är jätte obehagligt att hälsa på människor som ligger på sjukhus och när dom mår jätte dåligt tycker jag att det är jätte jobbigt och jag vet verken vart jag ska titta eller ta vägen.




På natten hade jag feber? Jag mådde inte bra i alla fall. men det var bara att stoppa i sig en Alvedon på morgonen och dra till skolan då vi skulle göra bröllopsbuketter till gymnasiemässan. På kvällen drog jag hem till min SNÄLLASTE morbror Daniel som fick hjälpa mig med matten eftersom jag hade två matte prov idag. Tack Daniel för hjälpen!

Idag har jag då haft två matte prov sedan gympa men jag kollade på efter som att jag har ont i halsen. Och nu sitter jag och Marie framför två datorer hemma hos mig med tända ljus och te, mys!


Blev en långt inlägg. Hoppas att ni har haft det bra! Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Marie

Trevligt trevligt ; )

2008-10-14 @ 18:56:50
Postat av: Daniel

Hoppas det gick bra nu på provet! =)

2008-10-15 @ 20:42:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0