Arg på SL

Hej jag heter Louise och hatar SL.
 

Idag jobbade vi in rasten på skolan, perfekt tänkte jag då kan jag hinna med mitt tåg som går hem. Jag smsar Anna och säger att jag sätter mig på första vagnen. När mitt tåg åker in som jag sitter på till perrongen så står tåget som tar mig hem redo att åka. Jag hoppar av och tänker att jag kanske hinner men bommarna är nere. Men tåget står bara stilla så en tjej som går i min skola tänkte springa över spåret ändå och hoppa på men då kollar konduktören på henne och skakar på huvet och ler lite smått fult som haha nu missar du tåget. Det står kvar i ca 15 sekunder och sedan åker det. Jag tycker att det är så jävla fräckt att dom åker när dom vet att det är en massa som ska med det tåget. Nej, men då ska man få stå och vänta i en halvtimme....  


Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack :D

2008-09-11 @ 20:35:05
URL: http://ungmamma15.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0