God kväll!

God kväll!


Kom hem för ett litet tag sen har vart hos Anna och invigt att Andra Avenyn har startat igen, haha. Längtar tills nästa avsnitt.


I helgen har jag jobbat. Min morbror och hans tjej DeeDee har varit här också så vi var ute och plockade svamp och jag såg en liten huggorm. På kvällen drog jag hem till Mikaela och kollade på film det var trevligt.  Manfred som vi har vart hundvakt åkte hem igår också. Tråkigt känns tomt här hemma nu.




Det finns en jätte fin låt och idag så hittade jag den på svenska ute på youtube. Det kommer bli dagens låt imorgon så ni får hålla er.


Ska snart hoppa i duschen tror jag. Ni får sova gott alla!

Pussar och kramar/ Louise

   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0