Jobba i korridoren.

Hej!


Jag har verkligen blivit dålig på att skriva här i bloggen skäms på mig!

Imorse så skulle jag ha matte med mig själv, Terror och Johanna och vi har ingen lärare. När vi kommer till klassrummet är det låst så jag frågar Sara lite snällt kan du öppna dörren och hon svarade snällt tillbaka nej jag har lektion. Då blev jag lite smått sur så jag tog fram böckerna och lag mig på golvet. Sedan ställer sig Göran i korridoren och Terror och Johanna frågar om han kan öppna nej det kan någon annan göra. Isa kommer förbi och Johanna frågar henne det skulle jag gärna göra men jag har ingen nyckel. Så vi fick sitta och räkna matte i korridoren tills Sara öppnade än då, snällt av dig!  

Nu måste jag dra för Marie behöver datorn. Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer
Postat av: Ville

inspiration kommer och går. jag hade inte skrivit i min blogg på över två månader, vilket var en lättnad men iallafall. tack för en sjysst blogg!

2008-09-09 @ 12:04:21
URL: http://townsville.blogg.se/
Postat av: Tessan

haha, nu tycker jag att du ska skärpa dig och skriva lite mer :P

haha

<333

2008-09-09 @ 16:05:53
URL: http://tessanpessans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0