Min helg.

Hello!


Ska berätta lite om min helg eftersom jag inte har skrivit på två dagar.


I fredags sjöng jag när Terrors mamma gifte sig det gick bra.


Igår var jag med Erica min lillebrors kompis. Vi hyrde film och köpte Ben & Jerry´s glass och så sov hon över här för att hennes mamma var på fest min lillebror var inte hemma men Ercia hör till familjen hon är som min syster nästan så strunt samma att min lillebror inte var hemma. När han är hemma så sitter han och lanar i alla fall så det blir jämt automatiskt att det är jag och Erica.


 

Idag har jag och mamma vart och shoppat så kom hem med en del saker. Jag har även övningskört idag också först på pappas jobb och sen körde jag en bit hem, det gick bra tyckte jag.


Imorgon är det skola igen. Ska dra och fixa några saker.
Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0