Myggor

God kväll!


Emelie, Marie och Anna åkte hem för en timme sen ungefär. Vi har ätit en massa så nu behöver jag inte äta på en vecka och jag menar allvar. Vi spelade lite spel och sminkade och fixade lite fina frisyrer på varandra också. 


Nu har jag tussen myggor i rummet men det gör inte så mycket för jag har aldrig fått något myggbett. Dom bitter mig men jag får ingen kliande bett utav dom, men det tackar jag gudarna för.



Gick runt lite i Täby idag också fick med mig hem ett par knästrumpor med band som var söta och en lika söt väska.Imorgon ska jag jobba. Hoppas på att det går lika bra som det gjorde igår annars så kommer jag bli ledsen!


Nu ska jag kolla på en bra film är trött efter veckan som gått. Sov gott alla!

Pussar och kramar/ Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0